Rețeaua Națională LEADER din Republica Moldova angajează specialist în PR și comunicare
Căutăm în echipă o persoană creativă, dinamică, căreia îi place să creeze texte, articole și materiale vizuale deosebite, pentru poziția de specialist în PR și Comunicare. Aceasta va asigura comunicarea coerentă cu grupurile țintă și va promova activitățile RNL. Specialistul în PR și Comunicare va dovedi capacități de elaborare și transmitere a mesajelor, asigurându-se că acestea sunt în conformitate cu valorile și politica de comunicare a organizației.
Principalele responsabilități:
- participă la elaborarea și implementarea strategiei/planului de comunicare ale organizației;
- coordonează și asigură implementarea activităților de comunicare în cadrul organizației;
- asigură o abordare comună a strategiei de comunicare în cadrul organizației, respectând standardele de comunicare interne, ale Rețelei Naționale LEADER din Republica Moldova și ale partenerilor strategici;
- participă la elaborarea materialelor de comunicare ale organizației, coordonează procesul de editare și producere a acestora;
- asigură vizibilitatea organizației pe site-ul web și pe rețelele de socializare ale RNL;
- stabileşte parteneriate și menţine comunicarea cu mass-media/alți parteneri din domeniu;
- asigură suport din punct de vedere al comunicării în organizarea evenimentelor publice planificate din cadrul RNL;
- vine în suportul reprezentanților organizației privind participarea la evenimente externe de promovare.
- elaborează rapoarte anuale, trimestriale, per proiect;
- realizează reportaje fotografie de la evenimente;
- însoțește echipa în vizitele în teritoriu;
Competențe și abilități:
- comunicarea fluentă în limba română, rusă și engleză;
- utilizarea calculatorului la nivel avansat;
- operare cu instrumente de dezvoltare a materialelor de PR (infografice, spoturi video, newsletter etc.);
- experiență în gestionarea paginilor web pe platforma Word Press și rețelelor de socializare (Facebook și Instagram);
- abilități de planificare și organizare;
- abilitatea de a se adapta rapid la diferite situații, provocări și sarcini în schimbare;
- creativitate și inovație;
- responsabilitate, punctualitate și adaptabilitate;
- spirit de echipă și inițiativă;
- bune abilități organizatorice.
Toate detaliile despre responsabilitățile funcției, norma de implicare, tipul contratului le găsiți în Termenii de referință ai poziției.
Dosarul de Concurs:
Urmează să fie expediat prin e-mail la resurseumane@leaderin.md cu mențiunea „Specialist în PR și Comunicare” și include următoarele:
- Curriculum Vitae;
- O scrisoare de motivare în care se va descrie experiența (dacă aveți experiență de colaborare cu GAL-urile sau în domeniul dezvoltării locale vă rugăm să indicați detalii).
Data limita pentru depunerea dosarului: 7 februarie 2022.
Persoană de contact:
Diana Savciuc
Specialist în PR și Comunicare | tel: 069 74 25 57 | diana.savciuc@leaderin.md
*Doar persoanele selectate vor fi contactate.